De la 01.01.2018, salariul minim brut pe tara se stabileste la 1.900 lei lunar, astfel:

Infografic realizat de echipa Manager.ro

salariu

vineri, 20 aprilie 2012

Col. (r) Ilie Rosu, membru al SCMD, la maratonul de la Paris

Pe 15 aprilie 2012 a avut loc maratonul de la Paris. Am alergat acest maraton cu drapelele Romaniei, Frantei, UE si ONU. Am purtat pentru a 33-a oara drapelul Romaniei intr-o cursa de maraton, a 22-oara steagul UE si a 15-a oara steagul ONU. In semn de respect pentru tara gazda in care am alergat, am purtat drapelul Frantei, ea fiind cea de-a 14 tara gazda, careia i-am dus drapelul in maraton. A fost o cursa deosebita, reusind la final sa fiu inclus cu drapelele mele si mesajul meu in filmul competitiei.
Detaliile si filmul se gasesc pe www.ilierosu.ro
Cu deosebit respect, 
Col. (r) Ilie Rosu